Saturday, March 20, 2010

rejectstory

aiiiiiiiii....namaku Yasmin,berusia 22 tahun....sangat berminat dalam bidang penulisan sehingga ke hari ini saya sudah pun memiliki 3 manuskrip dan dua daripadanya telah pun di-reject oleh syarikat penerbitan..hm..siapalah saya untuk menidakkan komen mereka sedangkan saya tahu mereka lebih pakar dari saya..semua orang akan sedih bile berada di tempat saya apapun saya pasti..satu hari nanti usaha saya akan terbalas juga kerana tidak semua boleh menulis malah tidak semua juga diberi peluang untuk menulis...jadi sebagai manusia yang tidak tau erti penat dan takut pada kegagalan dia akan sentiasa berusaha untuk mencapai kejayaan dan melalui blog ini saya harap ia dapat dijadikan medium perantaraan antara saya dan anda yang senasib....by

No comments:

Post a Comment